Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Sibel Kekilli Oscar Adayı!

Sibel Kekilli Oscar Adayı!
20 Eylül 2010

Sibel Kekilli’nin başrolünde yer aldığı  Yabancı isimli filmi Almanya’nın “yabancı dilde en iyi film” dalında Oscar aday adayı oldu.

 

Yönetmenliğini Feo Aladağ’ın yaptığı filminin aday gösterilmesi üzerine yaptığı açıklamada “İnanılmaz büyük bir onur, Sinema Sanatları ve Bilimleri Akademisi’nin yapacağı açıklamayı büyük bir heyecanla bekliyorum” diyerek heyecanı dile getirdi.
Akademi 25 Ocak 2011\'de, değişik ülkelerden gönderilen filmler arasında \'\'yabancı dilde en iyi film\" dalında Oscar için yarışacak 5 filmi belirleyecek.

 

Sinema Sanatlı ve Bilmleri Akademisi 25 Ocak 2011’de, farklı ülkelerden gönderilen filmler arasından “yabancı dilde en iyi film” dalında Oscar için yarışacak 5 filmi belirleyecek.

Tüm yorumlar (27)

Avatar
arda414141 (Figuran) | 14 Nisan 2011, 23:23

Buda oscara aday olduysa kerhaneden karı cevirirde altın küreyi verirler. He şimdi kızın hakkını yemeyelim yani onunda usta olduğu şeyler var Sak-so gibi.  Ama tipsiz sıfatsız biri.Ben sevmiyim sevenede mani olmıyım.

Cevap Yaz
0
0
sineakerss (Artist) | 23 Eylül 2010, 19:53

BENCE SİBEL KEKİLLİ OSCAR ADAYLIĞINA LAYIK DEĞL DUVARA KARŞI FİLMİNİ COK SEVMİŞTİM AMA ONUN YERINDE BAŞKA Bİ OYUNCU OLSA FILME DAHA COK YAKIŞIRDI

Cevap Yaz
0
0
Gostivarli (Profesyonel) | 26 Eylül 2010, 16:24

Aynen katılıyorum.

0
0
Byninja (Figuran) | 23 Eylül 2010, 19:14

Oynadığı onca filmden sonra sonunda kendini gösterebildi.Kaç zamandır bağıra bağıra ben burdayım diyordu.

Cevap Yaz
0
0
severu (Amatör) | 24 Eylül 2010, 08:54

:D  yorum 10  numara :DDD

0
0
alpheos (Jön) | 23 Eylül 2010, 16:27

Sinema haberi olsun diye \"Sibel Kekilli Oscar Adayı\"  diye sallayıp milleti saf yerine koyan sinemalarkom yönetimini protesto ediyorum.

Cevap Yaz
0
0
Gostivarli (Profesyonel) | 23 Eylül 2010, 11:43

Öncelikle haber yanlış Sibel Kekilli değil onun oynadığı film oskara aday ki Kekilli filmde başrol falan da değil. Oyunculuğu gerçek manada berbat ama bu duruma nasıl geldi diye soruyorsanıuz herkese küçük bir hikaye anlatayım;
 
Türkiye'nin ilk dünya güzeli Keriman Halis birinci seçildiği zaman dönemin güzellik yarışması jüri başkanına bir soru soruluyor; "Efendim İtalyan ve Portekiz güzelleri favori iken neden iddialı bir güzelliği olmayan Keriman Halis'i seçtiniz?" diye
 
Juri başkanı; Bir müslümanı kadınını yarı çıplak görmek için bütün güzellik yarışmalarını feda edebilirdik." Bu olay bizzat Halit Turhan Bey'in anılarında yer almaktadır. Sanırım Sibel Kekilli'nin bu kadar kötü oyunculuğa rağmen yükselmesinin bir açıklaması da bu.

Cevap Yaz
0
0
arda414141 (Figuran) | 14 Nisan 2011, 23:25