Görüyorum ki benden uzun süredir
haber alamamışsın! Vizyona giren filmlerden ve en son gelişmelerden anında haberdar olmak ister misin? İzin Ver Daha Sonra
Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Star Wars Üç Boyutlu Oluyor

Star Wars Üç Boyutlu Oluyor
8 Mart 2011

James Cameron’ın sinema dünyasına kazandırdığı Avatar’dan sonra, üç boyutlu filmlere ilgi her geçen gün artmaya başladı. Sinema tarihine yerleşen bu akımla birlikte, üç boyutlu çekilmiş birçok yeni film sinema salonlarındaki yerini alırken, eskinin popüler filmleride tekrardan üç boyutlu versiyona çevrilmeye başlandı.

 

Sinema dünyasının en önemli serilerinden biri olan Star Wars’un üç boyutlu versiyonun gösterim tarihi 20th Century Fox tarafından açıklandı. Star Wars serisinin ilk filmi olan The Phantom Menace’ın üç boyutlu versiyonun 10 Şubat 2012’de sinema salonlarındaki yerini alacak. Serinin diğer filmleri ise sırasıyla üç boyutlu olarak gösterime girecek.

 

Star Wars serisi, sinema dünyasının üç boyuta çevrilerek tekrar sinemalarda gösterilmeye başlanan ilk filmi olacak.

Tüm yorumlar (32)

Avatar
TheElessar (Dublör) | 9 Temmuz 2011, 17:13

Eskileri 3 boyutlu yapcaklarına 4-5-6 serisinin yeni versiyonunu çekseler çok daha iyi olur.Tabiki ozamana göre çok iyi film ama zamanımız için yeni versiyonunun çekilmesi şart.Bu kadar güzel hikaye güzel efektlerle veilirse çok güzel bir film çıkar ortaya

Cevap Yaz
0
0
sinema2-5 (Dublör) | 12 Ekim 2011, 17:04

6. filmin sonu zaten değişti...

0
0
spiel (Figuran) | 8 Temmuz 2011, 17:04

3D furyası artık sıkmış olsada Star Wars'un 3D olarak gelmesi beni çok heyecanlandırdı.
Sıkı bi SW hayranı olarak filmi tekrardan ve 3D olarak sinemada izlemek büyik bi zevk olacak benimi için.

Cevap Yaz
0
0
meandhiro (Amatör) | 23 Mayıs 2011, 18:50

1-2-3 beni alakadar etmese de en sevdiğim üç film olan 4-5-6'yı 3 boyutlu izlemek harika olcak !

Cevap Yaz
0
0
Dusty (Profesyonel) | 10 Nisan 2011, 14:36

Hem hiç izlememiş olan gençler için hemde tekrar izlemek isteyenler için çok güzel bir fırsat. Gerçi eski kaliteyle bile muhteşem ama :)

Cevap Yaz
0
0
Finely (Amatör) | 31 Ocak 2012, 18:20

böylece 90ların 2000'lerin çocukları da bu filmin neden bu kadar büyük film olduğunu görebilecek gerçekten harika oldu bu olay dediğin gibi

0
0
ilhanbatu (Profesyonel) | 12 Nisan 2011, 17:56

Star Wars serisini takip eden bir gencim çok eski film i olan IV  yeni bir umut u yeni izledim (yeni buldum :)  )  eski bir film için acaip iyi  üç boyutlu olunca Luke nın DeathStar ı yok edişi güzel olucak.Film serisi DeathStar la biticek sanıyordum (Bide şu yaşlı amca Papaldın mı ne çıkıcak mı ? )

0
0
AdamFaweR (Artist) | 15 Mart 2011, 16:33

Bu 3D olayını her filme bulaştırmanın anlamı ne..?!
Star Wars bu haliyle efsane olmuş , 3D ona veya hayranlarına ne katabilir ki..?
 

Cevap Yaz
0
0
meandhiro (Amatör) | 23 Mayıs 2011, 18:51

Sonuçta tüm filmlerin çekiliş amacı maddidir.Bize de bunun etinden sütünden faydalanmak düşüyor.

0
0
teflontava (Dublör) | 30 Mart 2011, 19:36

Bence amaç  tamammen maddi ...

0
0
Görüşleriniz