Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Türk Sinema Tarihinin En Pahalı Yapımı

Türk Sinema Tarihinin En Pahalı Yapımı
17 Şubat 2014

Hz. Muhammed’in zamanında geçecek olan “Allah’ın Kılıcı: Halid Bin Velid” filmi, Türk sinemasının en pahalı yapımı olacak. Filmin yapım bütçesini merak ettiyseniz, filminin yapım maliyeti 40 milyon dolarak olacak.  Filmin çekimlerine Nisan ayında Fas’ta başlanacak.

 

Fas’ta çekilecek olan filmin yönetmen koltuğunda, Romantik Komedi filminden tanıdığımız Hakan Ketche yer alacak. Hakan Ketche’nin sosyal fotoğraf paylaşım uygulaması olan İnstagram’da paylaştığı Fas fotoğraflarından sonra, çekimler öncesi hazırlıkların başladığı ortaya çıktı. Filmin oyuncu kadrosuyla ilgili olarak herhangi bir açıklama yapılmadı.

 

Alla'ın Kılıcı: Halid Bin Velid film, Anthony Quinn’in başrolünde yer aldığı “Çağrı” filminin devam niteliğinde olacağı açıklanırken, şimdiden yavru develerin satın alınarak eğitilmeye başlandığı açıklandı. Filminin hikayesinde Hz. Muhammed'e karşı birçok zafer kazanan Halid Bin Velid'in hikayesi anlatılacak.

 

Popüler Yorumlar

asiorhan54_61 (Dublör) | 19 Şubat 2013, 15:15

açıklamanın sonu çok hatalı..Müslüman olmadan önce Müslümanlar karşı..Müslüman olduktan sonra ise müşriklere birçok zafer kazanan Halid Bin Velid'in anlatılacak. dese daha doğru olurdu..birçok savaş kazanan derken kaçtane kazanmış bilinen büyük savaşalrdan sadece uhud savaşında müşrikler galip gelmiştir oda tam bir galip gelindi denilemez..İnşallah güzel bir film olur..Ben bu yapımda yerli oyuncu olmasını istemiyorum şahsen..Tanınmadık yabancı oyuncular tercih edilmeli..

0
4
apricot44 (Amatör) | 19 Şubat 2013, 15:18

İnşallah gerçeği yansıtan güzel bir yapıt olur da bizde izleriz.Heyecanla bekliyeceğim.

1
5

Tüm yorumlar (15)

Avatar
masterdemons (Dublör) | 20 Şubat 2013, 02:17

40 Mılyon dolar mı ? Vazgeçin kafanız mı güzel

Cevap Yaz
3
0
ieeddd (Dublör) | 19 Şubat 2013, 23:50

40 milyon dolar - Hakan Ketche - çekimler fasda başlıyor - yavru develer eğitilmeye başlandı... işte bu kadar... sinemada büyük adımlarımızın bir göstergesidir bunlar... türk sinemasında bir ilk dedik fetihde. tarihimize olan saygımızdan dolayı ve birazda nasıl yapmışlar acaba merakından dolayı, gittik hepimiz izledik nefessizce. sinema adına ne var filmde hiçbişi... hollywood kamerasının copy paste şekliydi fetih. ve umarım bu film öyle olmaz ki ümidim var. umarım şuanda yapımcısı yönetmeni ve oyuncuları filmin sonunda ne kadar kazanacağının hesabını yapmıyorlardır ve umarım bu hesabı yapmazlarsa kazanacaklarının farkındalardır. biz bu filmede gideriz. islam tarihi der, dinimize olan saygımızdan gideriz fetihe koştuğumuz gibi... gideriz, gideriz de yeterki artık sinemamızda biraz kalite görelim... birazda azıcıkda sanat...

Cevap Yaz
1
2
fatihkayayalova (Amatör) | 19 Şubat 2013, 23:13

fetih 1453 tam bir fiyaskodur. islamı yaşayan insanları zani olarak göstermişlerdir. ulubatlının gayri meşru çocuğu olmaktadır böyle saçmalık olmaz. asıl fiyasko akşemseddin hazretlerinin kendisinin iri kıyım uzun boylu yapılı bir insan olup köse olmasıdır. ancak filmde kısa boylu şişman beyaz upuzun sakallı daha doğru düzgün konuşamayan bir kişinin oynatılması ve fetihte akşemseddin hazretlerinin ve neredeyse fatih sultan mehmedin hiçbir rolü olmamış gibi gösterilmesidir.

Cevap Yaz
2
3
fatihkayayalova (Amatör) | 21 Şubat 2013, 00:57

0 katılıyorum. cehaletle yazılmış bir para tuzağıydı..

0
0
esrayilmaz_E857 (Amatör) | 20 Şubat 2013, 10:09

çok haklısın fetih tam bir rezaletti film yapımı için efektin asla yetmeyeceğinin kanıtıydı

0
1
HiHitlerAd (Jön) | 19 Şubat 2013, 20:18

Bütçesi bu kadar yüksekse kesin ortak yapımdır. Sanırım bu bütçeyle iyi birşeyler çıkar. Fetih'den iyi olacaktır.

Cevap Yaz
0
1
kingof50 (Artist) | 19 Şubat 2013, 19:09

ben de şaşırdım fetih 1453 ü bekliyordum ama bahsedilen film de çok güzel bir film.

Cevap Yaz
0
1
Görüşleriniz