Görüyorum ki benden uzun süredir
haber alamamışsın! Vizyona giren filmlerden ve en son gelişmelerden anında haberdar olmak ister misin? İzin Ver Daha Sonra
Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

11 Oscarlı Film Yeniden Çekiliyor

30 Nisan 2014

Tam 11 Oscar ödülü kazanan 1959 tarihli film ‘Ben-Hur’ yeniden çekilecek ve 2016’ya yetiştirilecek.

 

Hürriyet'te yer alan habere göre Tam 11 Oscar ödülü kazanan 1959 tarihli film ‘Ben-Hur’ yeniden çekilecek ve 2016’ya yetiştirilecek.

 

Yönetmenliğini Wiliam Wyler’in yaptığı filmde Charlton Heston, Stephen Boyd ve Haya Harareet başrolleri üstlenmişti. Paramount ve MGM adlı film şirketleri tarafından yeniden çekilecek filmin yapımcılığını Mark Barnett ve Roma Downey üstlenecek. Senaryosunu John Ridley’in elden geçireceği ve yönetmen koltuğuna da Timur Bekmambetov’un oturacağı filmin oyuncu kadrosu daha sonra belirlenecek. Yapıtın 175 ila 200 milyon dolara mal olabileceği belirtiliyor.

Haber Kaynağı birgun.net

Popüler Yorumlar

mugursen (Figuran) | 30 Nisan 2014, 23:13

Artık günümüzde Hollywood Sineması tekerrürden ibaret desenize ;) Yazık ki yeni nesiller yaratıcılık nedir bilemeyecekler :))

0
8

Tüm yorumlar (5)

Avatar
ufuk_faruk (Profesyonel) | 4 Ekim 2014, 11:16

Zamanındaki film 11 ödül almış. Bu filmden pek bir umudum yok

Cevap Yaz
0
1
SadeceHayalEt (Fenomen) | 2 Mayıs 2014, 11:25

Aslında haberi ilk okuduğunuzda aklınıza gelen kendini tekrarlayan bir sinema dönemine girilmiş gibi görünüyor. Ancak konuya nasıl baktığınızla ilgili şöyle anlatayım yıllar öncesinde çekilmiş filmlerin teknolojisi zayıftı o teknolojiyle bile oscarı almış yapımların yeri zaten ayrıdır. Burada günümüz son teknolojisinden yararlanarak başyapıtların nasıl olacağını görmek olarak adlandırırsak daha doğru olur. Sonuçta böyle yapımları tekrar çekmekteki amaç bu olsa gerek çünkü Sinemaseverlerin gönlünde taht kurmuş yapımları yeniden çekmek herkesin göze alacağı bir risk değildir. Çuvallarsa eline yüzüne bulaştırırsa ismini kirletir o yüzden orijinali kadar iyi olmalıdır. Bu durum biz sinemaseverlerin gözünü korkutmamalı vizyona girecek her emek verilmiş yapıma önyargısız bir şans verilmelidir diye düşünüyorum. Şimdiden iyi seyirler dilerim.

Cevap Yaz
1
1
mustafasahin1299 (Amatör) | 2 Mayıs 2014, 10:14

Bence amaç tarihte yaşanmış olayları kendi çerçevelerinden çarpıtarak her yüzyıldaki nesle tekrar tekrar izlettirip, insanların tarih bilgilerini sarsmak gibi geliyor. Nuh tufanı filmindeki saptırılmış konular gibi...

Cevap Yaz
1
0
MrDreamer (Figuran) | 29 Aralık 2014, 14:32

amma attın be birader ben hur gerçek bir hikaye değil zaten bir roman

0
1
Elestirmen-46 (Figuran) | 2 Mayıs 2014, 03:13

Yeni film çekecek cesaretiniz yok mu? Sürekli eski filmleri tekrardan çektiklerine göre senaristlik çökmüştür.

Cevap Yaz
0
2
mugursen (Figuran) | 30 Nisan 2014, 23:13

Artık günümüzde Hollywood Sineması tekerrürden ibaret desenize ;) Yazık ki yeni nesiller yaratıcılık nedir bilemeyecekler :))

Cevap Yaz
0
8
SadeceHayalEt (Fenomen) | 5 Mayıs 2014, 18:22

Ben senin yorumuna eksi vermiyorum sen neden benim yorumuma eksi verme ihtiyacı duyuyorsun ? Mantıksız bir şey yazdığımı düşünmüyorum. Ama senin yazdıklarıma neden katılmadığın yazacak cesaretin yok. Neyse egonla seni yalnız bırakıyorum.

0
1
Görüşleriniz