Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Jackson, Son Provasına Çıktı

Jackson, Son Provasına Çıktı
15 Eylül 2009

Pop müziğin kralı, bu yaz Londra'da O2 Arena'da vereceği bir dizi konserlere hazırlanırken çekilen sahne arkası görüntülerinden hazırlanın "This is it" adlı filminin fragmanı yayınlandı. Jackson'ın son filminin fragmanı Sinemalar.com'da izleyebilirsiniz.

Tüm yorumlar (12)

Avatar
JenGarner (Star) | 1 Nisan 2010, 23:01

çok güzel bir filmdi. provalarından oluşmuş güzel bir film yapmışlar. başucumda duruyor ve her zamanda durucak.

Cevap Yaz
0
0
michaelbeste (Amatör) | 31 Ekim 2009, 20:29

ölümü beni yıktı ama film güzel olmuş bence MİCHAEL'i beğenmeyenler izlese beğenir

Cevap Yaz
0
0
gntl (Artist) | 8 Ekim 2009, 23:22

mj'nın ölümü beni çok üzdü ama ardından böyle birşey yapılması çok güzel. O unutulmıycak bir yetenekti...

Cevap Yaz
0
0
zendi (Amatör) | 6 Ekim 2009, 17:03

merf  bak arkadaşım sanırım sen hazır mama neslindensin.michael jackson sihrini yaşasaydın eminim ki böyle düşünmezdin.o zamanın ötesinde bir adamdı diyorum ya işte sihir gibi büyü gibi bir insandı hemde çoğumuzdan daha iyi bir insandı.sen bu kulaktan dolma bilgileri unut bir araştır sonra gene tartışırız.umarım cennette görüşürüz king of pop

Cevap Yaz
0
0
merff (Amatör) | 18 Eylül 2009, 16:47

Adam altın çağını öldükten sonra yaşadı. Kör öldü badem gözlü oldu. Borçlarını denkleştirince çıkıp 'ceea' yapmasa bari.

Cevap Yaz
0
0
sarper1907 (Dublör) | 18 Mart 2010, 16:48

Mike bir dahiydi sevgili kardeşim. onu tanımadan bilmeden eleştirmen bence yanlış. sevmeye bilirsin ama saygılı olmayıda öğrenmelisin...!

0
0
michaelbeste (Amatör) | 31 Ekim 2009, 20:30

ilk başta Michael'in eskiden de hayranı vardı gözleri de harika dünyadaki en iyi insanlardandı

0
0